Werken bij ons

Bij Doorstep zijn we altijd op zoek naar het grootste talent. Jules is voorlopig met zijn 1,93m de grootste, maar daar kan snel verandering in komen!

 

Mopjes uiteraard. We zijn vooral groots in wat we doen. En dat kan alleen met de juiste mensen in het team. Zin om daar deel van uit te maken?

Waarom is werken bij Doorstep:

Helemaal wel voor jou
Totaal niks voor jou

Onze vacatures

Goesting gekregen om het team te vervoegen? Bekijk hier onze vacatures en solliciteer meteen! Toch nog wat vragen? Plan een videocall in met JB of stuur een berichtje naar onze collega’s via Whatsapp, mail of Linkedin.

OPGELET: Voorlopig zijn we niet echt op zoek naar nieuwe collega’s. Deze vacature staat vooral open om te laten zien dat het ook anders kan, dat vacatures niet altijd saai moeten zijn of vol nietszeggende tekst moeten staan.

Maar we groeien snel. Dus laat het je zeker niet tegenhouden om toch al eens contact op te nemen!

Digital Recruitment Marketeer (Medior / Senior)

Beschik jij over een goed gevulde rugzak vol digitale marketing strategieën en technieken? Heb je het gehad met de onpersoonlijke B2B leads of de zoveelste webshop met duizenden artikels?

Stage Digital Marketing – Recruitment Marketing

Tijdens je stage digital recruitment marketing laten we je eindelijk doen waar je op school al van hebt mogen proeven. Je dagen zijn gevuld met opleidingen en je zal hand-on aan de slag gaan voor onze klanten.

Al eens bellen?

Plan een korte kennismaking in

Of stuur gerust een van de collega’s een berichtje. Niemand die beter over Doorstep kan vertellen dan zij!

1
Kennismakings-
gesprek
5
Welkom!
4
Contractvoorstel
3
Case
2
Meet the team

Sollicitatieproces

1. Kennismakingsgesprek

Na je sollicitatie krijg je een telefoontje van JB. Hij maakt kort al even kennis en polst naar ervaring en verwachtingen. Dat is ook jouw eerste kans om al wat vragen te stellen.

Als dat voor beide goed aanvoelt, nodigen we je uit voor een kennismaking met het team

2. Meet the team

We verwelkomen je graag bij ons op kantoor en maken een dik uur tijd vrij om je beter te leren kennen. Niet alleen Bob en JB, maar ook de collega’s kijken er uiteraard naar uit om je te ontmoeten. We graven verder naar elkaars verwachtingen en hoe dat bij de jobinhoud aansluit.

3. Case

Om je skills te testen (en dus te kijken waar op onze loonschaal je zal starten), maar vooral ook om jou nog meer inzicht te geven in je toekomstige job, bereid je een case voor. Die presenteer je ongeveer een week later voor het team. Een super toffe en leerrijke ervaring!

4. Contractvoorstel

Bij Doorstep is onderhandelen over loon een onbegonnen zaak. We schatten samen met jou en het team je startpunt in en om oneerlijkheid te vermijden zijn we daar mega transparant en eerlijk in.

We kunnen het pakket uiteraard wel wat kneden naar jouw noden. Dat is het voordeel van een start-up omgeving.

5. Welkom op "onzen Deurpel"!

Hoera, je hebt getekend! Amai, zijn wij effe content!

Maar nu begint het pas natuurlijk. Op je eerste dag staan we klaar om je te verwelkomen. Vanaf dan nemen we je geleidelijk aan mee in wat we doen en hoe we werken. Je wordt verder opgeleid in Recruitment Marketing en neemt zo elke dag iets meer de teugels in handen, om uiteindelijk je eigen job vorm te geven.


Wat zeggen je toekomstige collega's

Hier werk je aan mee

Digitale Rekruteringscampagnes

We werken strategieën uit en zetten digitale marketingcampagnes op om de beste kandidaten zo kost-efficiënt mogelijk te doen solliciteren.

Jobsites dit converteren

UX, de juiste boodschappen, gemakkelijk te vinden sollicitatieknoppen. Jij zorgt ervoor dat elke jobsite een magneet wordt voor talent.

Doorstep

Naast je day-to-day job krijg je ook inspraak in wat we doen en hoe we dat doen. Heb je een idee dat Doorstep beter kan maken? Pitch it!

Methodiek

Ter info: We kijken naar een aantal bronnen, allemaal externe, om nu de gegevens te verzamelen. De cijfers worden via SEMrush, Google (PageSpeed) en de vacaturesite zelf gevonden.

Het kan dus wel zijn dat dit nu nog niet 100% de juiste cijfers zijn. Daarom ook een oproep naar zij die verbonden zijn aan deze vacaturesites om even contact te nemen en dan verifiëren we met plezier de cijfers aan de hand van Google Analytics data. Zo willen we de Belgische Vacaturesite Index ook continu updaten en verfijnen.

Sommige van de jobboards in de Index hebben ook nog een andere functie dan enkel vacatures tonen. Dus is het logisch dat die dan een hoger aantal bezoekers hebben dan de pure vacaturesites. Toch nemen we deze mee in de Index, want het is wel een plek waar je al die mensen vanuit je doelgroep ook vaak naartoe gaan. Dus kan het zeker relevant zijn.