Werken bij ons

Bij Doorstep zijn we altijd op zoek naar het grootste talent. Jules is voorlopig met zijn 1,93m de grootste, maar daar kan snel verandering in komen!

 

Mopjes uiteraard. We zijn vooral groots in wat we doen. En dat kan alleen met de juiste mensen in het team. Zin om daar deel van uit te maken?

Waarom is werken bij Doorstep:

Helemaal wel voor jou
Totaal niks voor jou

Onze vacatures

Goesting gekregen om het team te vervoegen? Bekijk hier onze vacatures en solliciteer meteen! Toch nog wat vragen? Plan een videocall in met JB of stuur een berichtje naar onze collega’s via Whatsapp, mail of Linkedin.

OPGELET: Voorlopig zijn we niet echt op zoek naar nieuwe collega’s. Deze vacature staat vooral open om te laten zien dat het ook anders kan, dat vacatures niet altijd saai moeten zijn of vol nietszeggende tekst moeten staan.

Maar we groeien snel. Dus laat het je zeker niet tegenhouden om toch al eens contact op te nemen!

Junior digital recruitment marketeer

Beschik jij over een goed gevulde rugzak vol digitale marketing strategieën en technieken? Heb je het gehad met de onpersoonlijke B2B leads of de zoveelste webshop met duizenden artikels?

Al eens bellen?

Plan een korte kennismaking in

Of stuur gerust een van de collega’s een berichtje. Niemand die beter over Doorstep kan vertellen dan zij!

1
Kennismakings-
gesprek
5
Welkom!
4
Contractvoorstel
3
Case
2
Meet the team

Sollicitatieproces

1. Kennismakingsgesprek

Na je sollicitatie krijg je een telefoontje van JB. Hij maakt kort al even kennis en polst naar ervaring en verwachtingen. Dat is ook jouw eerste kans om al wat vragen te stellen.

Als dat voor beide goed aanvoelt, nodigen we je uit voor een kennismaking met het team

2. Meet the team

We verwelkomen je graag bij ons op kantoor en maken een dik uur tijd vrij om je beter te leren kennen. Niet alleen Bob en JB, maar ook de collega’s kijken er uiteraard naar uit om je te ontmoeten. We graven verder naar elkaars verwachtingen en hoe dat bij de jobinhoud aansluit.

3. Case

Om je skills te testen (en dus te kijken waar op onze loonschaal je zal starten), maar vooral ook om jou nog meer inzicht te geven in je toekomstige job, bereid je een case voor. Die presenteer je ongeveer een week later voor het team. Een super toffe en leerrijke ervaring!

4. Contractvoorstel

Bij Doorstep is onderhandelen over loon een onbegonnen zaak. We schatten samen met jou en het team je startpunt in en om oneerlijkheid te vermijden zijn we daar mega transparant en eerlijk in.

We kunnen het pakket uiteraard wel wat kneden naar jouw noden. Dat is het voordeel van een start-up omgeving.

5. Welkom op "onzen Deurpel"!

Hoera, je hebt getekend! Amai, zijn wij effe content!

Maar nu begint het pas natuurlijk. Op je eerste dag staan we klaar om je te verwelkomen. Vanaf dan nemen we je geleidelijk aan mee in wat we doen en hoe we werken. Je wordt verder opgeleid in Recruitment Marketing en neemt zo elke dag iets meer de teugels in handen, om uiteindelijk je eigen job vorm te geven.


Wat zeggen je toekomstige collega's

Hier werk je aan mee

Digitale Rekruteringscampagnes

We werken strategieën uit en zetten digitale marketingcampagnes op om de beste kandidaten zo kost-efficiënt mogelijk te doen solliciteren.

Jobsites dit converteren

UX, de juiste boodschappen, gemakkelijk te vinden sollicitatieknoppen. Jij zorgt ervoor dat elke jobsite een magneet wordt voor talent.

Doorstep

Naast je day-to-day job krijg je ook inspraak in wat we doen en hoe we dat doen. Heb je een idee dat Doorstep beter kan maken? Pitch it!

Karima Neveu

Operations Manager

Karima heeft meer dan 10 jaar ervaring in digitale marketing achter de rug. Gedurende het grootste deel van haar loopbaan heeft ze zich bij een media agency opgewerkt van digital marketeer tot vennoot. Tegenwoordig combineert ze haar expertise met haar passie voor het ontwikkelen van soft skills bij individuen en het optimaliseren van teamstructuren en -processen voor een efficiëntere samenwerking.

Likes
Dislikes

Laure Borremans

Digital Recruitment Marketeer
Namasté! Als Laure niet op haar surfplank of yogamat staat, dan vind je haar achter haar computer om campagnes te optimaliseren, creatieve teksten te schrijven of zich bij te scholen in grafische vormgeving. Ze kan terugblikken op meer dan 5 jaar ervaring in social campaigns, content creation, marketing automation en e-mail marketing.
Likes
Dislikes

Ella Adam

Recruitment Marketing Strateeg

Ella heeft 8 jaar ervaring als in-house en freelance marketer, waarvan 3 jaar in digital recruitment marketing. Work is life voor haar, maar als ze niet aan het werk is, vind je haar terug op een karting track of in de Turkse les. Ze heeft een heilige schrik van pinguïns en je kan steevast op haar rekenen als Spotify diskjockey die de wekelijkse gezamenlijke jams feilloos aan elkaar rijgt.

Likes
Dislikes

Jules Giroulle

Digital Recruitment Marketeer
Jules besloot om na zijn studies TEW zich verder te verdiepen in de wereld van de digitale marketing. Bij Doorstep is hij meestal in de weer met de setups en optimalisaties van campagnes. Je kan hem herkennen aan het vibend geknik als hij zijn earpods in heeft. In zijn vrije tijd is hij praktisch altijd terug te vinden op het hockeyveld, ofwel als coach van het universitaire team, ofwel als speler bij Hoegaarden.
Likes
Dislikes

Jan-Bart Cassimon

Zaakvoerder

Zijn ouders konden niet kiezen, wij zeggen eigenlijk gewoon JB. Hij zorgt voor de avontuurlijke toets in het bedrijf. Na 2,5 jaar in Barcelona wonen en met een rugzak vol Online Marketingervaring is hij terug naar België gekomen om van Doorstep het beste Digital Recruiting Agency van België te maken. Het liefst van al is hij de missing link die de juiste mensen samenbrengt om van een project een succes te maken.

Likes
Dislikes

Methodiek

Ter info: We kijken naar een aantal bronnen, allemaal externe, om nu de gegevens te verzamelen. De cijfers worden via SEMrush, Google (PageSpeed) en de vacaturesite zelf gevonden.

Het kan dus wel zijn dat dit nu nog niet 100% de juiste cijfers zijn. Daarom ook een oproep naar zij die verbonden zijn aan deze vacaturesites om even contact te nemen en dan verifiëren we met plezier de cijfers aan de hand van Google Analytics data. Zo willen we de Belgische Vacaturesite Index ook continu updaten en verfijnen.

Sommige van de jobboards in de Index hebben ook nog een andere functie dan enkel vacatures tonen. Dus is het logisch dat die dan een hoger aantal bezoekers hebben dan de pure vacaturesites. Toch nemen we deze mee in de Index, want het is wel een plek waar je al die mensen vanuit je doelgroep ook vaak naartoe gaan. Dus kan het zeker relevant zijn.

Bob van de Voorde

Zaakvoerder

Het liefst van al lost Bob gewoon puzzels op. Een probleem om te ontleden en te bedenken hoe we dat probleem kunnen oplossen, ja dan maak je Bob blij. Die strategische vraagstukken oplossen doet hij ondertussen reeds 8 jaar lang, eerst bij Insilencio, full-service employer branding agency. Om van daaruit in 2021 samen met Jan-Bart, Yannick & Tom Doorstep op te richten.

Likes
Dislikes