Je zoekt volk voor je onderneming.
Goed volk.

En verdorie, je vindt er geen. Je krijgt zelfs amper sollicitaties binnen.
🫤

Dit heb je al geprobeerd:

en hierom lukt het niet:

cutout laure om de hoek

Hi! Wij zijn Doorstep

Dankzij onze specifieke ervaring in recruitment marketing doen wij wat andere bedrijven niet kunnen: duurzame instroom genereren voor jouw vacatures.

Dat doen we met doeltreffende recruitment campagnes op sociale media en heldere jobsites. Altijd vanuit een data-mindset. Voor grote én kleinere bedrijven.

Op zoek naar volk? Stuur ons een berichtje of plan meteen een kennismakingsgesprek in!

Hoe vinden we goed volk voor jouw onderneming?

1

Talenten bewustmaken van jouw bedrijf op de arbeidsmarkt via digitale rekruteringscampagnes en dat via de kanalen die ze dagelijks gebruiken.

2

Ze leiden naar de jobsite of vacaturepagina die geoptimaliseerd is voor je ideale kandidaat.

3

Op je jobsite zorgen we voor de beste ervaring met een gemakkelijk en meetbaar sollicitatieformulier, dat werkt voor recruiter én kandidaat.

Onze expertise in Digital recruitment

Talent beter informeren over jouw employer brand en openstaande vacatures via rekruteringscampagnes op de kanalen die ze dagelijks gebruiken. Instagram, TikTok, Indeed of Google? Voor ons hebben ze geen geheimen.

Zowat elke kandidaat solliciteert via jouw website. Dé plek om hen te informeren en overtuigen. Een campagnepagina nodig, of een volledig nieuwe website?

Samen maken we van jouw jobsite een magneet voor talent.

En ook hiermee ondersteunen we je zoektocht naar de ideale kandidaat

Waar gaan al die HR-Euro’s naartoe? Dat kom je te weten via tracking & dashboarding.

Als recruitment marketing experts denken we graag met je mee voor een workshop op maat.

Deze bedrijven gingen je voor

Van grote bedrijven tot KMO’s. Al wie op zoek is naar de juiste mensen is welkom op ‘onzen deurpel’

Dit vertellen onze klanten

Meer weten?

Neem contact met ons op!

Karima Neveu

Operations Manager

Karima heeft meer dan 10 jaar ervaring in digitale marketing achter de rug. Gedurende het grootste deel van haar loopbaan heeft ze zich bij een media agency opgewerkt van digital marketeer tot vennoot. Tegenwoordig combineert ze haar expertise met haar passie voor het ontwikkelen van soft skills bij individuen en het optimaliseren van teamstructuren en -processen voor een efficiëntere samenwerking.

Likes
Dislikes

Laure Borremans

Digital Recruitment Marketeer
Namasté! Als Laure niet op haar surfplank of yogamat staat, dan vind je haar achter haar computer om campagnes te optimaliseren, creatieve teksten te schrijven of zich bij te scholen in grafische vormgeving. Ze kan terugblikken op meer dan 5 jaar ervaring in social campaigns, content creation, marketing automation en e-mail marketing.
Likes
Dislikes

Ella Adam

Recruitment Marketing Strateeg

Ella heeft 8 jaar ervaring als in-house en freelance marketer, waarvan 3 jaar in digital recruitment marketing. Work is life voor haar, maar als ze niet aan het werk is, vind je haar terug op een karting track of in de Turkse les. Ze heeft een heilige schrik van pinguïns en je kan steevast op haar rekenen als Spotify diskjockey die de wekelijkse gezamenlijke jams feilloos aan elkaar rijgt.

Likes
Dislikes

Jules Giroulle

Digital Recruitment Marketeer
Jules besloot om na zijn studies TEW zich verder te verdiepen in de wereld van de digitale marketing. Bij Doorstep is hij meestal in de weer met de setups en optimalisaties van campagnes. Je kan hem herkennen aan het vibend geknik als hij zijn earpods in heeft. In zijn vrije tijd is hij praktisch altijd terug te vinden op het hockeyveld, ofwel als coach van het universitaire team, ofwel als speler bij Hoegaarden.
Likes
Dislikes

Jan-Bart Cassimon

Zaakvoerder

Zijn ouders konden niet kiezen, wij zeggen eigenlijk gewoon JB. Hij zorgt voor de avontuurlijke toets in het bedrijf. Na 2,5 jaar in Barcelona wonen en met een rugzak vol Online Marketingervaring is hij terug naar België gekomen om van Doorstep het beste Digital Recruiting Agency van België te maken. Het liefst van al is hij de missing link die de juiste mensen samenbrengt om van een project een succes te maken.

Likes
Dislikes

Methodiek

Ter info: We kijken naar een aantal bronnen, allemaal externe, om nu de gegevens te verzamelen. De cijfers worden via SEMrush, Google (PageSpeed) en de vacaturesite zelf gevonden.

Het kan dus wel zijn dat dit nu nog niet 100% de juiste cijfers zijn. Daarom ook een oproep naar zij die verbonden zijn aan deze vacaturesites om even contact te nemen en dan verifiëren we met plezier de cijfers aan de hand van Google Analytics data. Zo willen we de Belgische Vacaturesite Index ook continu updaten en verfijnen.

Sommige van de jobboards in de Index hebben ook nog een andere functie dan enkel vacatures tonen. Dus is het logisch dat die dan een hoger aantal bezoekers hebben dan de pure vacaturesites. Toch nemen we deze mee in de Index, want het is wel een plek waar je al die mensen vanuit je doelgroep ook vaak naartoe gaan. Dus kan het zeker relevant zijn.

Bob van de Voorde

Zaakvoerder

Het liefst van al lost Bob gewoon puzzels op. Een probleem om te ontleden en te bedenken hoe we dat probleem kunnen oplossen, ja dan maak je Bob blij. Die strategische vraagstukken oplossen doet hij ondertussen reeds 8 jaar lang, eerst bij Insilencio, full-service employer branding agency. Om van daaruit in 2021 samen met Jan-Bart, Yannick & Tom Doorstep op te richten.

Likes
Dislikes