Over Doorstep

Niet per sé meer, maar vooral betere kandidaten aantrekken. Dat is waar we voor staan. We brengen authentieke beelden en verhalen naar buiten, zodat kandidaten bewust wel
– of net niet! – voor jouw bedrijf kiezen.

 

Dat doen we met knallende rekruteringscampagnes en jobsites waar kandidaten wél solliciteren.

Dit willen we betekenen

Er zijn in België veel bedrijven die het moeilijk hebben om te groeien door een tekort aan kwalitatief personeel.

Worstel je met deze vragen:

  1. Waar vind ik vandaag de dag nog sterke kandidaten?
  2. Hoe krijg ik de kwaliteit van mijn sollicitanten omhoog?
  3. Waar gaat mijn geld naartoe? Wat leveren die HR-Euro’s vandaag op?

Dan kunnen wij je helpen bouwen aan jouw optimale digitale journey, zodat je toekomstige werknemers de weg naar jouw Doorstep vinden.

Deze 3 kernwaarden vormen onze basis

No Impact? No Party!

Impact maken, daar gaat het uiteindelijk om. Hoewel we ook enthousiast worden van verhoogde CTR’s en verlaagde CPC’s, willen we vooral de laagste kost per sollicitatie en de beste mensen doen solliciteren.

We don't Wait & See

Afwachten is niets voor ons. Wij vragen proactief om Feedback en zullen die ook altijd geven. Wij wachten niet tot je het vraagt maar voeden jou met informatie die de campagne kan verbeteren.

Please, tell me more!

Nieuwsgierig zijn, daar gaat het om. Of het nu gaat om enthousiast meedenken in een brainstorm, of doorvragen in een kennismaking om tot de essentie te komen. Please, tell us more!

Hiervoor kan je bij ons terecht

Rekruteringscampagnes

Gen-Z of niet, het beste talent vind je vooral online. Via getargete advertentiecampagnes overtuigen we hen van jouw vacatures.

Jobsites die doen solliciteren

Nood aan een betere jobsite? Van een kleine audit tot een volledig nieuwe jobsite. Wij helpen je met plezier.

HR Data & Analytics

Ook in rekrutering is data cruciaal. Hoeveel mensen bezoeken mijn jobsite en wat is mijn time to hire?
Wij helpen je richting transparantie.

Welcome on our Doorstep!

Zin om het team uit te breiden? Of op zoek naar jouw favoriete contactpersoon? Leer het team hier al wat beter kennen door over de verschillende deuren te hoveren. Bel aan door te klikken en kom meteen alles over ons te weten!

Ella Adam

Recruitment Marketing Strateeg

Karima Neveu

Operations Manager

Laure Borremans

Digital Recruitment Marketeer

Aster Mesaus

Digital Recruitment Marketeer

Jan-Bart Cassimon

Zaakvoerder

Bob van de Voorde

Zaakvoerder

Jules Giroulle

Digital Recruitment Marketeer

Zou jouw deur hier wel passen?

Zin in een team vol enthousiasme, passie en kennis? Klop gerust op onze deur en kom eens langs voor een koffie. Of bekijk onze vacatures!

Cijfers om van te dansen

2500

mensen aan een job geholpen

€36

Gemiddelde kost
per sollicitatie

12

Jobsites gebouwd

Dit vertellen onze klanten

Ons ecosysteem

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Elementum risus tempor at vivamus curabitur viverra diam nec. Elementum risus tempor at vivamus.Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.

Karima Neveu

Operations Manager

Karima heeft meer dan 10 jaar ervaring in digitale marketing achter de rug. Gedurende het grootste deel van haar loopbaan heeft ze zich bij een media agency opgewerkt van digital marketeer tot vennoot. Tegenwoordig combineert ze haar expertise met haar passie voor het ontwikkelen van soft skills bij individuen en het optimaliseren van teamstructuren en -processen voor een efficiëntere samenwerking.

Likes
Dislikes

Laure Borremans

Digital Recruitment Marketeer
Namasté! Als Laure niet op haar surfplank of yogamat staat, dan vind je haar achter haar computer om campagnes te optimaliseren, creatieve teksten te schrijven of zich bij te scholen in grafische vormgeving. Ze kan terugblikken op meer dan 5 jaar ervaring in social campaigns, content creation, marketing automation en e-mail marketing.
Likes
Dislikes

Ella Adam

Recruitment Marketing Strateeg

Ella heeft 8 jaar ervaring als in-house en freelance marketer, waarvan 3 jaar in digital recruitment marketing. Work is life voor haar, maar als ze niet aan het werk is, vind je haar terug op een karting track of in de Turkse les. Ze heeft een heilige schrik van pinguïns en je kan steevast op haar rekenen als Spotify diskjockey die de wekelijkse gezamenlijke jams feilloos aan elkaar rijgt.

Likes
Dislikes

Jules Giroulle

Digital Recruitment Marketeer
Jules besloot om na zijn studies TEW zich verder te verdiepen in de wereld van de digitale marketing. Bij Doorstep is hij meestal in de weer met de setups en optimalisaties van campagnes. Je kan hem herkennen aan het vibend geknik als hij zijn earpods in heeft. In zijn vrije tijd is hij praktisch altijd terug te vinden op het hockeyveld, ofwel als coach van het universitaire team, ofwel als speler bij Hoegaarden.
Likes
Dislikes

Jan-Bart Cassimon

Zaakvoerder

Zijn ouders konden niet kiezen, wij zeggen eigenlijk gewoon JB. Hij zorgt voor de avontuurlijke toets in het bedrijf. Na 2,5 jaar in Barcelona wonen en met een rugzak vol Online Marketingervaring is hij terug naar België gekomen om van Doorstep het beste Digital Recruiting Agency van België te maken. Het liefst van al is hij de missing link die de juiste mensen samenbrengt om van een project een succes te maken.

Likes
Dislikes

Methodiek

Ter info: We kijken naar een aantal bronnen, allemaal externe, om nu de gegevens te verzamelen. De cijfers worden via SEMrush, Google (PageSpeed) en de vacaturesite zelf gevonden.

Het kan dus wel zijn dat dit nu nog niet 100% de juiste cijfers zijn. Daarom ook een oproep naar zij die verbonden zijn aan deze vacaturesites om even contact te nemen en dan verifiëren we met plezier de cijfers aan de hand van Google Analytics data. Zo willen we de Belgische Vacaturesite Index ook continu updaten en verfijnen.

Sommige van de jobboards in de Index hebben ook nog een andere functie dan enkel vacatures tonen. Dus is het logisch dat die dan een hoger aantal bezoekers hebben dan de pure vacaturesites. Toch nemen we deze mee in de Index, want het is wel een plek waar je al die mensen vanuit je doelgroep ook vaak naartoe gaan. Dus kan het zeker relevant zijn.

Bob van de Voorde

Zaakvoerder

Het liefst van al lost Bob gewoon puzzels op. Een probleem om te ontleden en te bedenken hoe we dat probleem kunnen oplossen, ja dan maak je Bob blij. Die strategische vraagstukken oplossen doet hij ondertussen reeds 8 jaar lang, eerst bij Insilencio, full-service employer branding agency. Om van daaruit in 2021 samen met Jan-Bart, Yannick & Tom Doorstep op te richten.

Likes
Dislikes