Let’s be honest …

Je jobsite suckt.

En dat zeggen we écht niet om gemeen te zijn. 

Maar geen paniek! Met onze gratis scan van jouw site ontdek je met welke kleine aanpassingen jij al een groots verschil maakt.

Your jobsite sucks
Your jobsite sucks

Let’s be honest …

Je jobsite suckt Écht.

En dat zeggen we echt niet om gemeen te zijn. 

Maar geen paniek! Met onze gratis scan van jouw site ontdek je met welke kleine aanpassingen jij al een groots verschil maakt.

Wist je dat?

Hier loopt het vaak mis:

Waarom het er wel toe doet:

cutout laure om de hoek

Vraag onze mening!

Na je aanvraag gaan wij meteen aan de slag en sturen we jou een korte video met:

  • Onze eerlijke mening van de eerste indruk
  • Jouw grootste pijnpunten
  • Quick wins met impact
  • Duidelijke voorbeelden en onderbouwing bij elke mening
  • En een aantal leuke ideetjes om kandidaten voortaan makkelijker te laten solliciteren.

Vul ons formulier hier dus snel in, dan krijg je in no-time onze bloedeerlijke analyse in je mailbox!

TREK HET JUISTE TALENT AAN VOOR JOUW ORGANISATIE

Doorstep Jan-Bart & Bob

Mustafa Gencoglu

Stagiair Recruitment marketing

Na een tegenslag door corona is Mustafa gestopt met TEW. Hij besloot om in de digitale wereld te duiken. Buiten zijn passie voor graphic design, is hij gedreven door de kracht van online marketing. Helpen, begeleiden en bijsturen doet hij graag. Met een goede input van onderzoek en analyse zal hij bij Doorstep ook zijn steentje bijdragen. Hij staat waanzinnig positief in het leven en houdt in zijn vrije tijd van tekenen en goeie babbeltjes voeren met zijn naasten.

Likes
Dislikes

Methodiek

Ter info: We kijken naar een aantal bronnen, allemaal externe, om nu de gegevens te verzamelen. De cijfers worden via SEMrush, Google (PageSpeed) en de vacaturesite zelf gevonden.

Het kan dus wel zijn dat dit nu nog niet 100% de juiste cijfers zijn. Daarom ook een oproep naar zij die verbonden zijn aan deze vacaturesites om even contact te nemen en dan verifiëren we met plezier de cijfers aan de hand van Google Analytics data. Zo willen we de Belgische Vacaturesite Index ook continu updaten en verfijnen.

Sommige van de jobboards in de Index hebben ook nog een andere functie dan enkel vacatures tonen. Dus is het logisch dat die dan een hoger aantal bezoekers hebben dan de pure vacaturesites. Toch nemen we deze mee in de Index, want het is wel een plek waar je al die mensen vanuit je doelgroep ook vaak naartoe gaan. Dus kan het zeker relevant zijn.