Je zoekt volk voor je onderneming.
Goed volk.

En verdorie, je vindt er geen. Je krijgt zelfs amper sollicitaties binnen.
🫤

Dit heb je al geprobeerd:

en hierom lukt het niet:

cutout laure om de hoek

Hi! Wij zijn Doorstep

Dankzij onze specifieke ervaring in recruitment marketing doen wij wat andere bedrijven niet kunnen: duurzame instroom genereren voor jouw vacatures.

Dat doen we met doeltreffende recruitment campagnes op sociale media en heldere jobsites. Altijd vanuit een data-mindset. Voor grote én kleinere bedrijven.

Op zoek naar volk? Stuur ons een berichtje of plan meteen een kennismakingsgesprek in!

Hoe vinden we goed volk voor jouw onderneming?

1

Talenten bewustmaken van jouw bedrijf op de arbeidsmarkt via digitale rekruteringscampagnes en dat via de kanalen die ze dagelijks gebruiken.

2

Ze leiden naar de jobsite of vacaturepagina die geoptimaliseerd is voor je ideale kandidaat.

3

Op je jobsite zorgen we voor de beste ervaring met een gemakkelijk en meetbaar sollicitatieformulier, dat werkt voor recruiter én kandidaat.

Onze expertise in Digital recruitment

Talent beter informeren over jouw employer brand en openstaande vacatures via rekruteringscampagnes op de kanalen die ze dagelijks gebruiken. Instagram, TikTok, Indeed of Google? Voor ons hebben ze geen geheimen.

Zowat elke kandidaat solliciteert via jouw website. Dé plek om hen te informeren en overtuigen. Een campagnepagina nodig, of een volledig nieuwe website?

Samen maken we van jouw jobsite een magneet voor talent.

En ook hiermee ondersteunen we je zoektocht naar de ideale kandidaat

Waar gaan al die HR-Euro’s naartoe? Dat kom je te weten via tracking & dashboarding.

Als recruitment marketing experts denken we graag met je mee voor een workshop op maat.

Deze bedrijven gingen je voor

Van grote bedrijven tot KMO’s. Al wie op zoek is naar de juiste mensen is welkom op ‘onzen deurpel’

Dit vertellen onze klanten

Meer weten?

Neem contact met ons op!

Methodiek

Ter info: We kijken naar een aantal bronnen, allemaal externe, om nu de gegevens te verzamelen. De cijfers worden via SEMrush, Google (PageSpeed) en de vacaturesite zelf gevonden.

Het kan dus wel zijn dat dit nu nog niet 100% de juiste cijfers zijn. Daarom ook een oproep naar zij die verbonden zijn aan deze vacaturesites om even contact te nemen en dan verifiëren we met plezier de cijfers aan de hand van Google Analytics data. Zo willen we de Belgische Vacaturesite Index ook continu updaten en verfijnen.

Sommige van de jobboards in de Index hebben ook nog een andere functie dan enkel vacatures tonen. Dus is het logisch dat die dan een hoger aantal bezoekers hebben dan de pure vacaturesites. Toch nemen we deze mee in de Index, want het is wel een plek waar je al die mensen vanuit je doelgroep ook vaak naartoe gaan. Dus kan het zeker relevant zijn.