Onze succesverhalen

Rebranding!

Een rebranding voor Hansea

Vanaf nu rijden alle aparte Business Units onder de Hansea Vlag. Rebranding time! Tijd voor een nieuwe website dus (Nu al?!) en een overkoepelende recruitment marketingcampagne.

12 Gen-Z’ers

Dit was Recruitment Marketing Summer Camp 2024

4 woensdagen lang werden 12 jongeren volledig ondergedompeld in de wereld van recruitment marketing.

12 hires

0 emissies en 12 hires: de toekomst ziet er groen uit bij Luminus!

Met Zero Camp daagden we Gen Z uit om een 0 te halen op het meest uitdagende examen ooit. Benieuwd naar meer? Lees hier de case!

8 Hires

Het succesrecept van de snoepfabriek

Een rekruteringscampagne waarbij de kandidaten niet alleen even proeven van de job, maar ook bleven plakken. Lees de resultaten

Een gloednieuwe jobsite!

Met de sneltrein naar een nieuwe jobsite voor NMBS

Want kandidaten verdienen een plek met zoveel mogelijk relevante informatie.

€6 kost per sollicitatie

To Infinity and Beyond met DHL

Lees hoe we met gerichte advertenties en een creatieve landingspagina nachtwerkers met ervaring konden overtuigen
Doorstep x Alken-Maes bekijk de case

Een gloednieuwe jobsite!

We b(r)ouwen aan het verhaal van Alken-Maes

Een smaakvolle nieuwe jobsite en een gerichte rekruteringscampagne zorgden voor een groot feest bij Alken-Maes

€ 36,63 per sollicitatie

Met een bus vol chauffeurs naar Hansea

Lees hoe we op een maand tijd een nieuwe jobsite en rekruteringscampagne lanceerden voor Hansea

Referenties

Kunnen we je ook helpen om meer kandidaten aan te trekken?

Boek een korte videocall in om kennis te maken, stuur ons een berichtje, kom eens langs of stuur ons een mail. We staan voor je klaar!

Mustafa Gencoglu

Stagiair Recruitment marketing

Na een tegenslag door corona is Mustafa gestopt met TEW. Hij besloot om in de digitale wereld te duiken. Buiten zijn passie voor graphic design, is hij gedreven door de kracht van online marketing. Helpen, begeleiden en bijsturen doet hij graag. Met een goede input van onderzoek en analyse zal hij bij Doorstep ook zijn steentje bijdragen. Hij staat waanzinnig positief in het leven en houdt in zijn vrije tijd van tekenen en goeie babbeltjes voeren met zijn naasten.

Likes
Dislikes

Methodiek

Ter info: We kijken naar een aantal bronnen, allemaal externe, om nu de gegevens te verzamelen. De cijfers worden via SEMrush, Google (PageSpeed) en de vacaturesite zelf gevonden.

Het kan dus wel zijn dat dit nu nog niet 100% de juiste cijfers zijn. Daarom ook een oproep naar zij die verbonden zijn aan deze vacaturesites om even contact te nemen en dan verifiëren we met plezier de cijfers aan de hand van Google Analytics data. Zo willen we de Belgische Vacaturesite Index ook continu updaten en verfijnen.

Sommige van de jobboards in de Index hebben ook nog een andere functie dan enkel vacatures tonen. Dus is het logisch dat die dan een hoger aantal bezoekers hebben dan de pure vacaturesites. Toch nemen we deze mee in de Index, want het is wel een plek waar je al die mensen vanuit je doelgroep ook vaak naartoe gaan. Dus kan het zeker relevant zijn.