Skip to main content

Culture

Great minds don’t think alike

Bij Doorstep zijn we firm believers dat we het best wel wat oneens mogen zijn. Zo groeien we elke dag enorm in wie we zijn, in wat we doen en vooral in wat we kunnen.

01

Inspraak? Hell to the yes

Of je nu onze volgende klant bent, of de volgende hire. Bij ons heb je inspraak in alles wat we doen. We houden rekening met waar jij naartoe wil en geven elkaar duwtjes in de juiste richting.

02

There is no such thing as bad feedback

Ieder van ons is er steevast van overtuigd dat transparantie heilig is. Kunnen zijn wie je bent is van groot belang. De béste versie kunnen zijn van wie je bent, staat op n° uno in onze prioriteitenlijst. 

03

Meet the team!

Digital Recruitment Expert

Liesl Moriau

Liesl is onze data analyst, wat eigenlijk wil zeggen dat zij de grootste kans maakt op het winnen van een spelletje Perudo. Met 5 jaar client-facing ervaring in de agency wereld en bijkomende skills op vlak van van performance en social campagnes, versterkt ze ons team met veel enthousiasme. Doorheen het jaar houdt ze de horeca in ons land op zichzelf recht, in de zomer de festivals.

Liesl is onze data analyst, wat eigenlijk wil zeggen dat zij de grootste kans maakt op het winnen van een spelletje Perudo. Met 4 jaar client-facing ervaring in de agency wereld en bijkomende skills op vlak van van performance en social campagnes, versterkt ze ons team met veel enthousiasme. Doorheen het jaar houdt ze de horeca in ons land op zichzelf recht, in de zomer de festivals.
Digital Recruitment Expert

Jules Giroulle

Jules besloot om na zijn studies tew zich verder te verdiepen in de wereld van de digitale marketing. Hij volgde nog een postgraduaat en liep reeds enkele maanden stage als content marketeer. Bij Doorstep wilt hij zich graag verder ontwikkelen over de verschillende domeinen van deze digitale wereld.
In zijn vrije tijd is hij praktisch altijd terug te vinden op het hockeyveld, ofwel als coach van het universitaire team, ofwel als speler bij Hoegaarden.

Jules besloot om na zijn studies tew zich verder te verdiepen in de wereld van de digitale marketing. Hij volgde nog een postgraduaat en liep reeds enkele maanden stage als content marketeer. Bij Doorstep wilt hij zich graag verder ontwikkelen over de verschillende domeinen van deze digitale wereld.
In zijn vrije tijd is hij praktisch altijd terug te vinden op het hockeyveld, ofwel als coach van het universitaire team, ofwel als speler bij Hoegaarden.
Digital Recruitment Expert

Jan-Bart Cassimon

Jan-Bart zorgt voor de avontuurlijke toets in het bedrijf. Na 2,5 jaar in Barcelona en met een rugzak vol Online Marketingervaring is hij terug in België om van Doorstep het beste Digital Recruiting Agency van België te maken. Het liefst van al is hij de missing link die de juiste mensen samenbrengt om van een project een succes te maken.

Jan-Bart zorgt voor de avontuurlijke toets in het bedrijf. Na 2,5 jaar in Barcelona en met een rugzak vol Online Marketingervaring is hij terug in België om van Doorstep het beste Digital Recruiting Agency van België te maken. Het liefst van al is hij de missing link die de juiste mensen samenbrengt om van een project een succes te maken.
Digital Recruitment Expert

Tine Van Nieuwenhuysen

Tine heeft tijdens haar opleiding Internationaal Ondernemen haar interesse in digitale marketing ontdekt. Na nog wat extra kennis op te doen in de opleiding Cross Media Management, werd het tijd om dit toe te passen in de praktijk en ook nog meer te leren van iedereen bij Doorstep. Als je haar niet terug vindt achter haar laptop, is ze waarschijnlijk aan het helpen bij een Chiro-activiteit of weg aan het dromen bij een goed boek.

Tine heeft tijdens haar opleiding Internationaal Ondernemen haar interesse in digitale marketing ontdekt. Na nog wat extra kennis op te doen in de opleiding Cross Media Management, werd het tijd om dit toe te passen in de praktijk en ook nog meer te leren van iedereen bij Doorstep. Als je haar niet terug vindt achter haar laptop, is ze waarschijnlijk aan het helpen bij een Chiro-activiteit of weg aan het dromen bij een goed boek.
Digital Recruitment Expert

Bob Van de Voorde

Bob heeft 5 jaar strategische ervaring binnen employer branding & recruitment marketing opgedaan bij toonaangevend agency Insilencio. Met een heel kritische blik neemt hij niets zomaar aan en legt hij de lat dus steeds hoog. Perfectie is wat hem voortstuwt. Samen naar de film of gamen, daar zegt ie niet snel nee tegen. Maar stiekem is hij liefst thuis bij zijn vrouw Ann en dochtertje Hannah.

Bob heeft 5 jaar strategische ervaring binnen employer branding & recruitment marketing opgedaan bij toonaangevend agency Insilencio. Met een heel kritische blik neemt hij niets zomaar aan en legt hij de lat dus steeds hoog. Perfectie is wat hem voortstuwt. Samen naar de film of gamen, daar zegt ie niet snel nee tegen. Maar stiekem is hij liefst thuis bij zijn vrouw Ann en dochtertje Hannah.
Onze volgende collega

Insert [your name] here?

Zoals je kan zien, hebben we hier nog wel wat plek. We zijn dan ook continue op zoek naar de volgende hire. Want onze groei, die gaat hard. Zin om mee te groeien? Let’s go! 

Op de juiste manier groeien

Bij ons werken, da’s zot hard groeien… Meegroeien met elkaar, het bedrijf en onze klanten.

Bij ons werken, da’s ook genieten. We zijn het dan niet altijd meteen met elkaar eens over het werk, maar als we daarna op café zitten, bestellen we wel allemaal dezelfde portie nachos.

Al zin om mee te komen discussiëren over welke strategie we inzetten voor Delhaize, FOD Justitie of Elia? Nachos are on the house.